Netflix vrea să dubleze numărul de jocuri până la sfârșitul anului


Cel mai mare serviciu de streaming video continuă să creadă că jocurile pot contribui la păstrarea abonaților și va continua să investească în acestea.

Netflix a început să lanseze jocuri pentru proprii abonați în luna noiembrie a anului trecut. Pe rândul dedicat jocurilor din aplicațiile serviciului s-au adunat, deja, 23 de titluri. Nu sunt jocuri AAA livrate prin streaming, cum se vehicula înainte de lansarea acestora, ci doar simple jocuri casual ce pot fi descărcate din magazinele de aplicații pentru Android și iPhone exclusiv de abonații serviciului.

Netflix împrumută în acest caz o idee din strategia Apple, încercând să creeze un ecosistem propriu, care să țină utilizatorii mulțumiți și, eventual, să atragă mai mulți bani de la aceștia. Aceleași jocuri mai au și rolul de a crește interesul pentru unele dintre producțiile video, fiind legate de acestea.

Există deja sau vor fi lansate jocuri legate de “Shadow and Bone”, „Too Hot to Handle”, „Queen’s Gambit”, „Exploding Kittens” și, bineînțeles, „Money Heist”. Oficialii companiei spun că Netflix va continua să lanseze jocuri într-un ritm destul de alert, având ca scop dublarea numărului de jocuri până la sfârșitul acestui an.

Scăderea, în premieră, a numărului de abonați din primul trimestru ar putea fi un indiciu care să arate că jocurile, cel puțin în formatul actual, au un impact prea mic, însă, este greu de spus câtă vreme Netflix nu spune câți oameni joacă aceste jocuri.

 

 

 

Sursă foto:unsplash.com

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed