Corporațiile cheltuiesc milioane de dolari pe relații publice în fiecare an pentru a se asigura că mărcile lor sunt respectate și apreciate.
Unele companii, precum Patagonia, au reușit să câștige o reputație favorabilă în rândul publicului pentru lucruri precum angajamentul lor pentru mediu. Dar alte mărci – precum Uber, care a fost constant afectată de scandaluri – lasă un gust amar pe buzele oamenilor.
Publicația RAVE Reviews a făcut o analiză cu cele mai mari 100 de mărci din lume și apoi a folosit instrumentul de cercetare SentiStrength pentru a evalua peste un milion de tweet-uri legate de marcă, pentru a clasifica sentimentul negativ față de aceste brand-uri în fiecare țară.
Echipa lor de cercetare a descoperit că Sony a fost cel mai insultat brand în 10 țări, Tesla a fost pe locul al doilea în 7 țări, inclusiv Spania, iar Uber era cea mai antipatică marcă din patru țări, inclusiv Statele Unite.
Iată mărcile din SUA cu cel mai mare sentiment tweet negativ, conform RAVE Reviews.
Nicio publicitate nu este o publicitate rea
În cele din urmă, este posibil ca oamenii să urască aceste brand-uri, dar tot vorbesc despre ele.
Sursă foto: entrepreneurhandbook.co.uk