Forbes a publicat, pentru prima oara, top 50 influenceri la nivel global. Cei 50, care au, impreuna, 1,9 miliarde de urmaritori pe Instagram, TikTok și YouTube, au castigat $570 milioane anul trecut.
Influencerii pot fi oricine, de la oameni obișnuiți, cu o audiență mai mare decât cea medie, până la liderii de opinie dintr-o nișă care nu au o audiență extraordinară, dar care influențează și crează tendințe. De asemenea, influencerii nu trebuie să fie neapărat oameni pentru a fi urmăriți de milioane de internauți și obține venituri de milioane de dolari. Unele animale de companie au milioane de urmăritori pe rețelele de socializare și chiar contracte cu mari branduri și apariții pe ecran.
Vremurile se schimbă, la fel și Forbes! Pentru prima dată, un animal a ajuns pe lista prestigioasei reviste. Credeți sau nu, un câine pe nume Bunny a lăsat în urmă mulți „creatori de conținut umani” și și-a înregistrat numele pe prima pagină „Top Content Creators List” de la Forbes
Acest câine a reușit să atragă peste 1,1 milioane de urmăritori pe Instagram și să aibă parteneriate cu un brand de hrană durabilă pentru animale de companie Open Farm Pet, printre altele.
Sursă foto: forbes.com