Revolut vinde asigurări în România. “Ne propunem să devenim un „ghișeu unic digital” pentru nevoile de asigurare”


Asigurările de călătorie sunt vândute deja prin aplicaţiile Revolut, completate în 2020 de un plan de asigurări şi de o poliţă de protecţie pentru animale în 2022, arată Balazs Gati coordonatorul global al echipei Asigurări Revolut, într-un  interviu acordat Economica.net. Şeful Asigurărilor Revolut spune că îşi doreşte ca Revolut să ofere curând orice tip de asigurare. Numărul clienţilor care au cumpărat asigurări prin Revolut în România în trim I 2002 a fost cu 13.000 de clienţi mai mare decât cel din 2021. La nivel global, Revolut lucrează momentan cu Allianz şi Ergo TIS.

Asigurările vândute prin Revolut sunt serviciu integrat în aplicaţie, în abonamentul plătit de fiecare client, iar gestionarea acestora se face tot din aplicaţie. După cum arată Balazs Gati, Revolut a oferit asigurări de călătorie pe piaţa din România încă de la lansarea sa, în 2018, pentru clienţii Premium şi Metal.

În 2020, a fost lansată protecţia  pentru rambursarea sau anularea biletelor la evenimente, simultan cu lansarea noului plan numit Plus. În februarie 2022 a fost introdusă poliţa de asigurare de sine stătătoare pentru protecţia animalelor, oferit momentan doar în Marea Britanie, dar care va intra în curând şi în România.

Revolut este hotărât să perturbe spațiul asigurărilor aducând clienților săi soluții de asigurare pe care aceștia chiar le solicită, să devină un ghişeu digital unic, prin care să poţi să îşi cumoperi inclusiv RCA, pentru casă sau echipamente şi alte dispozitive. 

De altfel, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing pentru Revolut în luna iunie, asigurarea de sănătate figurează printre cele mai importante 3 servicii financiare pe care le-ar achiziţiona de la un fintech (aplicaţie sau platformă digitală), 21% dintre respondenţii la studiu indicând acest produs, la intenţia de achiziţie.

Pe locul cinci se află asigurarea de viaţă, cu 19% dintre răspunsuri şi următorul produs de asigurare aflat în top 10 este pensia privată (12%). Studiul a fost realizat în luna iunie, pe un eşantion reprezentantiv format din 1256 de respondenţi, cu vârsta peste 18 ani, din mediul urban şi rural.

Revolut este hotărât să perturbe spațiul asigurărilor aducând clienților săi soluții de asigurare pe care aceștia chiar le solicită. Ne propunem să devenim un „ghișeu unic digital” pentru nevoile de asigurare, cu beneficii clare cu valoare adăugată pentru clienții noștri (de exemplu, prin oferirea de reduceri sau recompense în anumite categorii de cheltuieli). Aceasta înseamnă că, de-a lungul timpului, clienții Revolut vor putea să aleagă polițe de asigurare în multe verticale diferite, de la asigurări auto, la asigurări pentru casă, asigurarea animalelor de companie și a echipamentelor/ dispozitivelor.

Sursă foto: unsplash.com
PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed