Pepsi, una dintre cele mai cunoscute mărci de băuturi răcoritoare din lume, își schimbă logo-ul pentru prima dată în ultimii 15 ani. Noua imagine va fi implementată treptat pe toate produsele Pepsi și va înlocui versiunea actuală a logo-ului.
Este foarte asemănător cu versiunea din anii 1990, care pare să fi rămas blocată în mintea oamenilor, dar au fost adăugate elemente noi pentru a o face mai modernă, cum ar fi schimbarea fontului și a culorii textului și schimbarea chenarului.
De-a lungul timpului, logo-ul Pepsi a suferit mai multe schimbări. Acesta a început ca un logo simplu cu litere albe și roșii și a evoluat într-o imagine mai complexă, care includea o imagine a globului terestru și un design de tip “sferă”. Noul logo este o întoarcere la forme mai simple, dar cu un aspect mai sofisticat și mai modern.
Schimbarea este concepută nu numai pentru a fi mai în concordanță cu amintirile oamenilor, ci și pentru a atrage atenția asupra liniei de produse fără zahăr, care este o parte importantă a planurilor de creștere ale Pepsi. Pentru a evidenția linia zero, noul logo folosește fonturi negre și o margine neagră, o aluzie la cutia și eticheta neagră a Pepsi Zero.
Noul logo va fi introdus pe toate produsele Pepsi în America de nord în următoarele luni și global anul viitor. Compania se așteaptă ca noua imagine să atragă atenția și să sporească loialitatea consumatorilor față de marca Pepsi.
Sursă foto: pexels.com