Penny a atins pragul de 800 de produse cu ingrediente principale din România și procesate și ambalate local  


Începând cu 17 mai, peste 800 de produse 3RO comercializate în magazinele PENNY au fost marcate cu simbolul campaniei pe rafturi, pentru a facilita cât mai mult găsirea lor de către toți clienții care caută produse românești, a precizat compania.

Marca 3RO se acordă doar produselor care îndeplinesc trei condiții esențiale: materia primă principală să provină din România, produsul să fie prelucrat în România și produsul să fie ambalat în România.

În 2020, Penny va lansa ținta 3RO și își propune ca, până la sfârșitul acestui an, 60% din sortimentul vândut în magazinele Penny să folosească ingrediente principale românești, procesate și ambalate în România.

Penny este un concept al grupului german REWE, primul magazin fiind deschis în 2005. Întreaga rețea este aprovizionată de patru centre de distribuție din Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny’s din România include 339 de magazine în toată țara, cu peste 6.500 de angajați.

 

Sursă foto: Youtube/Penny

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed