Netflix învinge criza: Strategii de succes în fața grevei de la Hollywood și creșterea record de abonați


Netflix este rezistentă în fața grevei de la Hollywood, datorită producțiilor internaționale și noii strategii de partajare a parolelor.

Indiferent de greva care afectează Hollywood-ul, Netflix continuă să rămână fermă în calea sa, potrivit unui grup de analiști. Greva actuală implică actori și scriitori de film, determinând studiourile americane să suspende producțiile. Chiar dacă această grevă a ajuns și la birourile Netflix din Los Angeles, gigantul streaming nu pare să fie afectat prea mult.

Se pare că Netflix are în plan să continue cu producțiile precum “Heart of Stone” și “Too Hot to Handle, Sezonul 5” cu Gal Gadot, în ciuda grevei. Capacitatea Netflix de a produce conținut internațional este considerată a fi un “factor diferentiator major”.

Analizând sursele de conținut al Netflix, se constată că o proporție considerabilă provine din țări care nu sunt afectate de grevă. Aceste afirmații au fost făcute de analiștii de la SVB MoffettNathanson, Credit Suisse și Insider Intelligence.

Pe durata pandemiei, Netflix a dovedit că are capacitatea de a produce conținut de succes în afara Statelor Unite, astfel că abonații au putut urmări filme precum thrillerul francez “Lupin” sau comedia “Call My Agent!”, după cum susține analistul Michael Nathanson de la SVB MoffettNathanson.

Strategia Netflix privind partajarea parolelor contribuie de asemenea la profiturile companiei. Prin acest plan, utilizatorii care partajează un cont în afara unei gospodării sunt obligați să plătească o taxă suplimentară.

Experții noștri estimează că din cele 100 de milioane de gospodării despre care se spune că împărtășesc parole, Netflix ar putea conduce în jur de 50% să-și creeze propriile conturi”, a spus Jamie Lumley, analistul Third Bridge.

Acest lucru a determinat o creștere semnificativă a numărului de utilizatori, potrivit datelor oferite de firma de cercetare Antenna, care arată cele mai profitabile patru zile de adăugări de utilizatori în SUA, în ultimii patru ani și jumătate.

Se estimează că Netflix a câștigat 1,77 milioane de abonați noi, potrivit Refinitiv, în ciuda faptului că trimestrul în care ne aflăm este de obicei unul slab din cauza vacanțelor școlare.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când compania a pierdut aproape un milion de abonați, se poate spune că Netflix și-a revenit cu succes.

 

Sursă foto: unsplash.com

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed