Mega Image vrea să reducă emisiile de CO2


Ahold Delhaize, grupul belgian care conduce lanțul de magazine Mega Image, va introduce noi măsuri de reducere a emisiilor de CO2, inclusiv la nivelul furnizorilor și producătorilor cu care lucrează.

Acest lucru va afecta modul de producție, precum și tipurile de articole cu care comercianții  își vor stoca rafturile. În plus, consumatorii finali beneficiază de reduceri și de programe dedicate în schimbul unui consum în mod responsabil. Retailerul intenționează să reducă emisiile cu 37% până în 2030.

Compania și-a mai stabilit anterior un obiectiv de zero emisii de-a lungul întregului său lanț valoric până în 2050. Pentru propriile operațiuni, compania își menține angajamentul către zero emisii până în 2040, vizând o reducere de 50% până în 2030.

Ca urmare, toți producătorii și furnizorii magazinelor grupului vor trebui să își asume angajamente de reducere a emisiilor. Mai exact, ei vor trebui să accelereze îmbunătățirea modului în care sunt crescute animalele, cum sunt obținute materiile prime sau procesele. Mai mult, pentru a rămâne furnizor, trebuie să reducă risipa alimentară.

„Un element-cheie al eforturilor noastre de decarbonizare este încurajarea și sprijinirea furnizorilor noștri în stabilirea propriilor obiective de reducere a emisiilor în conformitate cu cele mai recente dovezi științifice și semnarea inițiativei Science Based Targets. Aceste angajamente de reducere a emisiilor vor accelera îmbunătățirile în ceea ce privește creșterea animalelor, aprovizionarea cu materii prime, reducerea despăduririlor, procesarea, reducerea deșeurilor alimentare, ambalarea și transportul.”, anunță compania.

Produsele vândute sub marca Ahold Delhaize se vor schimba, de asemenea, cu mai multe produse proteice pe bază de plante și mai multe produse vegetariene și vegane. În plus, vor fi dezvoltate noi sortimente cu emisii în mod inerent mai mici. De exemplu, toate mărcile Delhaize din Europa (cum ar fi 365) se vor angaja să stabilească un nivel de referință actual al raportului de proteine ​​​​și un obiectiv al raportului până la sfârșitul anului 2024.

Obiectivele de reducere a CO2 ale retailerului vor avea un impact inclusiv asupra consumatorului final. Vor exista programe de loialitate și reduceri care îi răsplătesc pe cei care fac alegeri mai sustenabile. De asemenea, etichetele se vor schimba și va apărea un sistem de navigare prin care clienții pot accesa mai multe informații despre produsele pe care le-au achiziționat.

„În calitate de grup de supermarketuri și comercianți cu amănuntul de tip mainstream, dorim să le oferim clienților produse durabile și sănătoase, menținând în același timp disponibilitatea la raft și accesibilitatea la prețuri accesibile în primul rând. Angajamentul nostru este față de generațiile viitoare, de a continua să jucăm un rol de lider în tranziția către un sistem alimentar mai durabil.”, spune Jan Ernst de Groot, director general pentru dezvoltare durabilă al Ahold Delhaize.

 

 

Sursă: Economica

Foto: Mega Image

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed