MedLife intră pe segmentul de wellness prin achiziția rețelei Sweat Concept


MedLife, cel mai mare sistem medical privat din România, anunță că intră pe segmentul de wellness și cumpără pachetul majoritar din sălile de fitness Sweat Concept. Compania nu precizează valoarea tranzacției.

Rețeaua Sweat cuprinde, în acest moment, 4 locații în București.

„Noul context ne-a făcut să simțim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi și de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoțională. Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Este un mindset global care merge mâna în mână cu stilul de viață al fiecăruia dintre noi. Așadar, pornim la drum cu o nouă direcție strategică ce vine în completarea serviciilor de diagnostic și tratament pe care le oferim deja în cea mai mare rețea de unități medicale la nivel național. Avem ca și obiectiv să devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistență medicală preventivă, mișcare și nutriție. Credem cu tărie că odată cu integrarea acestui model la nivel național, vom putea contribui, în timp, la o îmbunătățire importantă a calității vieții pacienților din România. În plus, suntem convinși că mai devreme sau mai târziu aceste abonamente și servicii vor deveni deductibile deoarece vor degreva masiv cheltuielile sistemul public de sănătate”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Ca urmare a finalizării acestei tranzacții, echipa actuală de management își va păstra integral atribuțiile, fiind responsabilă de strategia de dezvoltare și extidere a rețelei Sweat Concept.

Odată cu finalizarea acestei achiziții pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un număr de 45 tranzacții.

 

 

 

Sursă foto: unsplash.com