Interviu BUSINESS WATCH cu Directorul Executiv AMRCR, George Bădescu – ”Accesul oamenilor nu poate fi limitat când vine vorba de hrană, echipamente de igienă și încălzire”


Business Watch a cerut punctul de vedere domnului George Bădescu, directorul executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România, cu privire la situația restricțiilor impuse de ultimele reglementări, în legătură cu accesul populației în magazine.

Business Watch – După adoptarea noilor restricții, limitarea accesului în magazinele alimentare din centrele comerciale, cu obligativitatea prezentării certificatului verde, care este comunicarea AMRCR cu autoritățile?

G.B (AMRCR) – AMRCR a comunicat foarte bine cu autoritățile încă de la începutul pandemiei. Am aplicat imediat măsurile anti-Covid care au fost impuse, dar am luat și măsuri suplimentare pentru protecția angajaților și a clienților noștri, întrucât siguranța colegilor dar și a consumatorilor este prioritatea noastră.
În continuare păstrăm comunicarea cu autoritățile pentru a ne asigura că accesul consumatorilor la produsele esențiale, indiferent de amplasamentul lor, nu este limitat.

Business Watch –  Ce s-a schimbat cu marii retaileri după adoptarea acestor noi restricții?

G.B (AMRCR) – Marii retaileri au aceleași preocupări ca întotdeanuna: asigurarea nevoii de consum pentru populație cu produse diversificate, de bună calitate care să satisfacă cererea și nevoile clienților, desigur aceste activități sunt desfășurate acum în actualul cadru legislativ.

Business Watch –  Cora a organizat culoare si fluxuri separate de acces pentru persoanele care nu pot prezenta un certificat verde la intrarea in galeriile comerciale. Ce părere aveți despre acest lucru?

G.B (AMRCR) – Așa cum am comunicat oficial în cursul săptămânii trecute, considerăm că accesul oamenilor nu poate fi limitat când vine vorba de hrană, echipamente de igienă și încălzire, mai ales că suntem în pragul iernii și așa cum s-a arătat în spațiul public, există carențe în alimentare cu apă caldă și căldură. Membrii noștri care au magazine în mall-uri și centre comerciale lucrează la soluții care să permită, în contextul legislației, accesul oamenilor la produse esențiale într-o perioadă dificilă.

Business Watch – Există posibilitatea ca și ceilalți operatori economici care dețin magazine alimentare în centrele comerciale să adopte aceste măsuri?

G.B (AMRCR) –  Mai mulți membri din asociația noastră propun măsura culoarelor astfel încât oamenii să ajungă în magazin, fără a facilita accesul la alte spații din cadrul mall-ului sau din cadrul centrului comercial.

Business Watch – Cu aceste restricții de limitarea a accesului între vaccinați și nevaccinați, există riscul să se creeze discuții majore pentru ceilalți operatori economici (nonalimentari) din centrele comerciale?

G.B (AMRCR) –  Singurul mod prin care putem evita toate aceste probleme este încetarea răspândirii virusului care să genereze finalul acestei situației epidemiologice și totodată întoarcerea la normalitate. Pentru asta retailerii acordă în primul rând atenție măsurilor de siguranță a populației, atât pentru clienți cât și pentru angajați. Astfel sperăm să trecem cu bine peste această perioadă.

Despre Asociația Marilor Rețele Comerciale din România

Asociația Marilor Rețele Comerciale include 22 de retaileri alimentari și nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederației Patronale „Concordia” și a organizației „EuroCommerce”.

Sursă foto: businesswatch.ro

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed