Începând de anul viitor Apple permite anumitor aplicaţii să evite sistemul de plăţi din App Store


Spotify și alte companii de tehnologie, declară de ani de zile că restricțiile Apple sunt nedrepte și anticoncurențiale

Apple a declarat miercuri, 1 septembrie, că va permite aplicațiilor media să creeze linkuri în aplicații către pagini de înscriere pe site-urile web ale companiilor.

În trecut, Apple a interzis producătorilor de aplicații, precum Netflix, Spotify, să-și îndrepte utilizatorii către obțiuni de abonare pe site-urile lor. Singura soluție prin care te puteai abona era prin App Store. 

Problema este una dintre principalele plângeri ale dezvoltatorilor care spun că App Store-ul Apple are practici anticoncurențiale. Printre acestea se numără Spotify, a cărui reclamație a fost un factor în decizia Uniunii Europene de a spune că Apple încalcă regulile de concurență.  Gigantul tehnologic din Cupertino, California, a declarat că schimbarea va intra în vigoare la nivel global la începutul anului viitor pentru așa-numitele aplicații de citire care acoperă conținut precum reviste, ziare, cărți, audio, muzică și video.

„De la început, App Store a fost un miracol economic; este cel mai sigur și mai de încredere loc pentru utilizatori pentru a obține aplicații și o oportunitate de afaceri incredibilă pentru dezvoltatori să inoveze, să prospere și să crească ”, a spus Phil Schiller, Apple Fellow care supraveghează App Store. „Am dori să mulțumim dezvoltatorilor care au lucrat cu noi pentru a ajunge la aceste acorduri în sprijinul obiectivelor App Store și în beneficiul tuturor utilizatorilor noștri.”

Sursă foto: pixabay.com

 

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed