Spotify și alte companii de tehnologie, declară de ani de zile că restricțiile Apple sunt nedrepte și anticoncurențiale
Apple a declarat miercuri, 1 septembrie, că va permite aplicațiilor media să creeze linkuri în aplicații către pagini de înscriere pe site-urile web ale companiilor.
În trecut, Apple a interzis producătorilor de aplicații, precum Netflix, Spotify, să-și îndrepte utilizatorii către obțiuni de abonare pe site-urile lor. Singura soluție prin care te puteai abona era prin App Store.
Problema este una dintre principalele plângeri ale dezvoltatorilor care spun că App Store-ul Apple are practici anticoncurențiale. Printre acestea se numără Spotify, a cărui reclamație a fost un factor în decizia Uniunii Europene de a spune că Apple încalcă regulile de concurență. Gigantul tehnologic din Cupertino, California, a declarat că schimbarea va intra în vigoare la nivel global la începutul anului viitor pentru așa-numitele aplicații de citire care acoperă conținut precum reviste, ziare, cărți, audio, muzică și video.
„De la început, App Store a fost un miracol economic; este cel mai sigur și mai de încredere loc pentru utilizatori pentru a obține aplicații și o oportunitate de afaceri incredibilă pentru dezvoltatori să inoveze, să prospere și să crească ”, a spus Phil Schiller, Apple Fellow care supraveghează App Store. „Am dori să mulțumim dezvoltatorilor care au lucrat cu noi pentru a ajunge la aceste acorduri în sprijinul obiectivelor App Store și în beneficiul tuturor utilizatorilor noștri.”
Sursă foto: pixabay.com