Fashion House România, operatorul singurelor două centre outlet profesionale din România, anunță performanțele consolidate pentru anul 2022, demonstrând rezultate financiare excelente într-un context economic turbulent, evidențiind și mai mult rezistența modelului outlet.
Strategia de îmbunătățire constantă a mixului de retail, care s-a menținut cu fermitate în 2022, a dus la deschiderea de noi magazine de top: Samsonite, Hervis, The Cosmetics Company Store (Clinique, Estee Lauder, Origins, Jo Malone, Mac și altele), Sport Vision, Chic Chic, totalizând peste 2700 mp.
Ritmul de îmbunătățire a mixului de retail este susținut și de deschiderea unui nou food court cu peste 100 de locuri în interior. Mixul de retail și propunerea de valoare a celor două centre de desfacere au consolidat vânzările cu o creștere uimitoare de două cifre în 2022.
Tot interesul sporit din partea chiriașilor și a clienților, precum și pentru ofertele outlet a accelerat construcția fazei a doua a Fashion House Outlet Centre Pallady, care va debuta în primul trimestru al anului 2023.
Cu o creștere a cheltuielilor pe cap de locuitor cu peste 18% în Fashion House Outlet Centre Militari și cu 15% în Fashion House Outlet Centre Pallady față de aceeași perioadă din 2022, centrele Fashion House Outlet din București au pus premisele pentru încă un an cu o creștere consolidată, într-o perioadă de retragere economică.
Creșterea spectaculoasă a vânzărilor este susținută și de creșterea cu 12% a numărului de vizitatori față de anul precedent, demonstrând că cele două centre outlet au devenit un reper de shopping pentru clienți.
Strategia globală de comunicare și marketing și toate evenimentele cu valoare adăugată au contribuit la această creștere, împreună cu mixul de magazine reînnoit. Acest lucru a dus la o creștere spectaculoasă a vânzărilor de 34% în Fashion House Militari și de 19% în Fashion House Pallady – o confirmare pentru reperul comercial recent deschis.
Sursă foto: Fashion House Outlet