Un sondaj recent HubSpot Blog a întrebat 1.067 de profesioniști de marketing la nivel global care lucrează în companii B2B și B2C despre tendințele și strategiile de marketing de top pe care le folosesc, dar și despre provocările cu care se confruntă.
Tendințe pe care liderii de marketing le urmăresc
Principalele tendințe pe care liderii de marketing le urmăresc sunt videoclipurile scurte, marketingul experiențial și marketingul cu influențe.
Strategii de marketing utilizate de liderii de marketing
Firectorii din companiile de marketing spun că principalele strategii de marketing pe care le folosesc sunt marketingul pe rețelele sociale, marketingul de conținut și co-marketingul.
48% dintre specialiștii de marketing de nivel director+ spun că obiectivul lor principal, atunci când desfășoară campanii de marketing în 2022, este creșterea gradului de cunoaștere a mărcii, urmată de creșterea angajamentului și creșterea veniturilor.
51% dintre marketerii de nivel director+ spun că bugetele lor de marketing vor crește în 2022.
YouTube este cea mai populară platformă de social media utilizată de companiile de marketing
Provocări cu care se confruntă liderii de marketing
Specialiștii de marketing spun că cele mai mari provocări cu care se confruntă pe rețelele sociale sunt crearea de conținut captivant (26%), atingerea publicului țintă (25%) și legarea activităților sociale de rezultatele afacerii (25%).
Sursă foto: unsplash.com