The Walt Disney Co plănuieşte să cheltuiască 33 de miliarde de dolari pentru conţinut în anul fiscal 2022, care a început la 1 octombrie, informează Variety.
În raportul anual depus miercuri, au fost dezvăluite detalii legat de anul anterior şi previziunile pentru anul următor.
Suma de 33 de miliarde de dolari reprezintă o creştere cu aproximativ 8 miliarde de dolari faţă de cheltuielile companiei din anul fiscal 2021. Suplimentarea este motivată de intenţia Disney de a extinde influenţa în streaming, prin platforme ca Disney Plus, Hulu şi ESPN Plus, în loc de partea liniară a companiei în ceea ce priveşte televiziunea şi filmul.
Strategia de acum subliniază cum Disney abordează conţinutul direct-to-consumer ca principală prioritate, extinzându-şi investiţia în streaming cu un caracter de urgenţă.
În raportul anual este precizat că Disney plănuieşte să lanseze în anul fiscal aproximativ 50 de titluri, în cinematografe şi streaming.
Compania a comandat conţinut pentru Disney Plus, Hulu şi alte platforme. Pe parcursul anului fiscal 2022, unitatea General Entertainment Content estimează că va produce 60 de seriale reality, 30 de seriale de comedie, 25 de seriale dramatice, 15 seriale documentare şi miniserii, 10 seriale animate, cinci filme de televiziune şi mai multe programe scurte.
Sursă foto: unsplash.com