Flanco investește 3,5 milioane de euro în etichetarea electronică pentru toate magazinele sale


Retailerul de electrocasnice Flanco a anunțat luna aceasta că a finalizat procesul de introducere a etichetelor electronice în întreaga sa rețea de magazine. Proiectul a durat 18 luni și a implicat o investiție de 3,5 milioane de euro.

Obiectivul nostru a urmărit trei paliere importante: clienții, echipa și mediul înconjurător”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. “Ne-am propus ca prin acest proiect să reducem timpul de așteptare din magazine, să creștem disponibilitatea colegilor noștri de a veni în întâmpinarea clienților, să eliminăm din programul lor activități redundante în era digitală – precum permanenta tipărire, tăiere și poziționare a etichetelor la raft – și, desigur, să renunțăm la cât mai multe surse de poluare, pentru ca activitatea noastră să fie cât mai prietenoasă cu mediul înconjurător”, a spus el.

Potrivit companiei, introducerea etichetelor electronice a contribuit la reducerea consumului de hârtie, la eficientizarea activităților și la economisirea timpului consultanților.

Introducerea etichetelor electronice face parte dintr-un proces mai amplu pe care compania l-a demarat în 2020 pentru a digitaliza documentele utilizate în cadrul operațiunilor sale la sediul central și în magazine, cu scopul de a eficientiza procesele și de a proteja mediul înconjurător.

Cele cinci proiecte – în prezent implementate – au fost: introducerea sistemului ERP (un sistem informatic utilizat de companii pentru gestionarea resurselor), semnarea electronică a contractelor de credit, implementarea etichetelor electronice, transmiterea de documente în format digital (EDI – Electronic Data Interchange), precum și utilizarea soluțiilor de arhivare electronică.

 

Sursă foto: romania-insider.com

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed