Faima se bea: Celebritățile își lansează branduri proprii de alcool


Pe măsură ce tot mai mulți consumatori caută băuturi spirtoase de lux, un număr tot mai mare de celebrități își folosesc puterea de vedetă și banii pentru a promova mărcile premium de băuturi alcoolice, arată CNBC.

Vânzările volumului de mărci de băuturi spirtoase din partea de sus a pieței de spirtoase au crescut cu 4% anul trecut față de anul anterior, conform Consiliului pentru Spirtoase Distilate al Statelor Unite. Disponibilitatea consumatorilor de a cheltui mai mult pe sticle premium a dus la o creștere a vânzărilor de băuturi, cum ar fi tequila, care a crescut cu 21% în 2022 față de anul precedent. Chris Swonger, președintele și CEO-ul DISCUS, spune că afacerile cu băuturi spirtoase de înaltă calitate au devenit o aventură atractivă pentru cei cu capitalul și notorietatea potrivite.

Un număr semnificativ de celebrități, de la actori la sportivi, modele și muzicieni, își aliniază brandurile cu spirtoasele de top, stabilind parteneriate profitabile în industrie și promovând intensiv produsele. Un exemplu remarcabil este actorul Mark Wahlberg, care și-a promovat brandul de tequila Flecha Azul în baruri și restaurante din toată țara. Alături de Aron Marquez și golferul profesional mexican-american Abraham Ancer, Wahlberg a avut un impact semnificativ asupra vânzărilor, care au crescut exponențial.

Însă brandurile conduse de celebrități nu se limitează la tequila. Ryan Reynolds, de exemplu, a vândut ginul Aviation lui Diageo în 2020 pentru suma de 610 milioane de dolari, iar ginul a devenit al treilea cel mai vândut brand de gin anul acesta. Între timp, D’USSÉ de la Jay-Z este al doilea cel mai bine vândut brand de coniac pe Drizly.

Cu toate acestea, nu toate brandurile de celebrități au prosperat în cursa recentă. Diageo a încheiat relațiile cu rapperul și producătorul muzical Sean “Diddy” Combs luna trecută, după ce acesta a dat în judecată producătorul de spirtoase, acuzând discriminare rasială. Combs, care a fost partener cu Diageo timp de 15 ani, a susținut că compania a catalogat vodca sa Ciroc și tequila DeLeon drept branduri de fițe și a direcționat resursele către Casamigos a lui Clooney și ginul Aviation al lui Reynolds. Diageo a depus o moțiune de respingere a procesului și a încheiat parteneriatul.

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed