Cristiano Ronaldo este cel mai „scump” influencer pe Instagram în 2022


În pofida îngrijorărilor inițiale că marketingul, precum și nișa pentru influenceri ar putea scădea din cauza pandemiei, acesta a crescut atât în 2020, cât și în 2021.

Anul trecut, când Cristiano Ronaldo a mutat două sticle de Coca Cola în timpul unei conferințe de presă dinaintea meciului, în timp ce îi încuraja pe oameni să bea apă, 4 miliarde de dolari au fost șterse din valoarea de piață a gigantului băuturilor răcoritoare – demonstrând perfect puterea uriașă pe care Cristiano Ronaldo și celebritățile ca el o au asupra opiniei publice. Megastarul nu ignoră, bineînțeles, greutatea influenței sale și, într-adevăr, profită de pe urma acesteia în multe feluri, inclusiv prin postări sponsorizate către cei peste 400 de milioane de urmăritori ai săi de pe Instagram.

Potrivit unei analize realizate de platforma de marketing în social media Hopper HQ și citat de Statista, Ronaldo câștigă mai mult decât orice alt influencer de pe Instagram pentru fiecare postare sponsorizată, obținând în medie 2,4 milioane de dolari de fiecare dată. Deși acest lucru îl plasează pe starul portughez cu mult în fața grupului, aceasta este totuși departe de a fi o situație ciudată.

După cum arată infograficul de mai jos, multe celebrități reușesc să încaseze sume de peste un milion de euro atunci când își vând influența. Kylie Jenner se poate aștepta să câștige 1,84 milioane de dolari pentru astfel de postări, în timp ce un alt fotbalist, Lionel Messi, face parte din top trei cu un onorariu mediu de 1,78 milioane de dolari.

Urmează pe locul patru Selena Gome (1,74 milioane de dolari), actorul Dwaine Jonhson (1,71 milioane de dolari) și Kim Kardashian (1,69 milioane de dolari).

Infographic: The Most Expensive Influence on Instagram | Statista

 

 

 

 

 

 

 

Sursă foto: oberlinreview.org

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed