Cardul bancar cu aplicație vocală, certificat Visa și Mastercard


În prezent, majoritatea serviciilor bancare nu sunt adaptate pentru persoanele cu dizabilități. 90% dintre persoanele cu deficiențe de vedere s-au confruntat măcar o dată în viață cu o fraudă sau cu o eroare atunci când au plătit cumpărături sau servicii.

Această statistică a determinat Thales să dezvolte o soluție care să ofere încredere și autonomie persoanelor cu deficiențe de vedere, în raport cu operațiunile zilnice de plată. Această inovație, care verbalizează fiecare pas al unei tranzacții, este acum certificată de Visa și de Mastercard.

La nivel global, există un angajament pentru promovarea diversității și incluziunii, pentru a construi o lume mai bună pentru toți.

În colaborare cu partenerul său Handsome1, Thales a decis să inoveze pentru a oferi soluții incluzive în domeniul plăților. Pentru a beneficia de această soluție unică, utilizatorii trebuie doar să instaleze o aplicație pe telefonul mobil, care este asociată în mod unic cu cardul lor. De fiecare dată când efectuează o plată, aplicația mobilă redă audio valoarea tranzacției înainte ca utilizatorul să o valideze cu ajutorul codului secret.

Cardul de plată cu aplicație vocală Thales funcționează ca un dispozitiv conectat care înregistrează suma de la terminalul de plată și o comunică aplicației mobile prin Bluetooth.

Utilizatorul poate apoi să audă informația prin difuzorul telefonului sau în căști. Această soluție unică urmează să fie adoptată în curând de mai multe bănci, care au fost convinse de potențialul acestui card bancar.

 

 

 

 

 

Sursă foto: pymnts.com