Business Watch: TECH REPORT


Raportul dedicat știrilor din Tehnologie își propune să aducă săptămânal un top al celor mai importante informații din social media, tech și inovație.

  • YouTube TV a ajuns să aibă peste 5 milioane de utilizatori, în numărătoare fiind, însă, incluși și cei care folosesc versiunea gratuită de testare. Serviciul de $65 pe lună devine, astfel, cel mai mare furnizor de TV online din SUA.  Variety

 

  • Procesoarele și celelalte produse vândute de Intel ar putea costa mai mult din toamnă, după ce compania va opera o scumpire semnificativă a acestora. Intel le-a transmis partenerilor că urmează să-și scumpească produsele la toamnă, conform unor surse citate de Nikkei. Vor fi scumpite o gamă întreagă de produse, de la procesoare pentru servere și PC-uri, până la cipuri pentru Wi-Fi. PROFIT.ro

 

  • TikTok a decis să nu mai pună în aplicare în Europa, cel puțin temporar, o schimbare a politicii de intimitate prin care își dădea singur voie să urmărească utilizatorii în vederea targetării cu reclame fără a mai cere acceptul acestora. Schimbarea de politică trebuia să intre în vigoare miercuri, însă, s-a decis suspendarea după o vizită a comisiei irlandeze pentru protecția datelor. TechCrunch

 

  • Apple și LoveFrom (firma de design a lui Jony Ive) nu au mai prelungit contractul de colaborare semnat în 2019. Când Jony Ive a plecat de la Apple pentru a înființa LoveFrom, cele două părți au promis vă vor colabora mulți ani, iar Apple și-a achiziționat serviciile LoveFrom printr-un contract multianual de peste $100 de milioane. Între timp, executivii Apple au devenit nemulțumiți de câți bani îi plătește compania lui Ive și de faptul că unii designeri au ales să plece pentru a lucra cu acesta. PROFIT.ro

     

 

  • Meta renunță la contractul cu ABM Industries, un furnizorul de servicii pentru îngrijirea birourilor care se ocupa de sediul companiei din Silicon Valley. Vor fi afectați de încetarea colaborării 368 de angajați ABM Industries, de la cei care făceau curat în bucătărie, până la supraveghetori și manageri. cnbc.com

 

  • BMW a început să vândă pe bază de abonament mai multe facilități pentru mașinile sale, începând cu încălzirea scaunelor, care costă $18 pe lună, $180 pe an, $300 pe trei ani sau $415 permanent. Printre celelalte funcții pe care BMW le vinde pe bază de abonament se numără încălzirea volanului, folosirea camerelor video pentru înregistrare și pachetul IconicSounds Sport. The Verge

 

  • În câteva săptămâni, TikTok va avea un sistem de clasificare a conținutului, similar celor pentru clasificarea filmelor și jocurilor în funcție de vârstă. Separat, va exista și un instrument de blocare a clipurilor ce conțin anumite cuvinte și tag-uri, care să nu mai apară în feed. TechCrunch

     

  • Din iunie 2020, când TikTok a depășit YouTube ca timp petrecut zilnic de tinerii sub 18 ani, diferența a continuat să crească în favoarea platformei chinezești. Conform unei analize, la finele anului trecut, cei mici petreceau 91 de minute pe zi pe TikTok și 56 de minute pe zi pe YouTube în medie.

     

  • Panasonic va investi $4 miliarde într-o fabrică de baterii pentru mașini electrice ce va fi construită în Kansas. Viitoarea fabrică, despre care compania spune că va fi cea mai mare din lume, va produce celule de înaltă capacitate și va genera, în total, 8.000 de locuri de muncă. TechCrunch

 

  • În ciuda zvonurilor anterioare, care spuneau că Google și Comcast sunt favoriți pentru a se ocupa de reclamele pe care le va afișa Netflix, serviciul de streaming a ales să colaboreze aici cu Microsoft. Netflix ar urma să lanseze un plan cu reclame și mai ieftin, cel puțin în anumite regiuni, spre finele acestui an. News.ro

     

Sursă foto – businesswatch.ro

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed