British Airways a fost amendată cu 1,1 milioane de dolari de guvernul american

Larnaca, Cyprus - May 22, 2016: British Airways Airbus A320 landing at Larnaca International Airport


Departamentul de Transport al SUA a declarat că BA nu oferă “rambursări în timp util pasagerilor” atunci când zborurile spre sau dinspre SUA sunt anulate sau reprogramate.

Departamentul Transporturilor susține că a primit peste 1.200 de astfel de plângeri.

BA a respins acuzaţiile, afirmând că “a acţionat în mod legal în orice moment”.

Potrivit Departamentului pentru Transporturi, între martie și noiembrie 2020, site-ul web al BA a instruit clienții să contacteze compania aeriană prin telefon cu privire la opțiunile de rambursare, inclusiv pentru zborurile anulate sau modificate semnificativ de British Airways.

Cu toate acestea, timp de mai multe luni în această perioadă, consumatorii nu au putut contacta un reprezentant al serviciului clienți atunci când au sunat la compania aeriană, deoarece BA nu a reușit să mențină capacitățile corespunzătoare ale liniei telefonice pentru serviciul clienți.

“De asemenea, nu a existat nicio modalitate de a trimite o cerere de rambursare prin intermediul site-ului web al transportatorului în această perioadă”, a precizat Departamentul american.

Departamentul a declarat că, între martie și noiembrie 2020, informațiile înșelătoare de pe site-ul BA au determinat consumatorii să solicite în mod eronat vouchere de călătorie în loc de rambursări.

Autoritățile americane au mai spus că, pe lângă cele 1.200 de plângeri primite de agenție, BA a primit mii de plângeri și cereri de rambursare direct de la clienți.

 

Sursă foto: istockphoto.com

PARTENERI MEDIA
Loading RSS Feed
Loading RSS Feed