Comisarii ANPC au constatat faptul că pe site-ul retailerului electroIT Altex, aflat în plină campanie Black Friday, se promovau produse ca fiind la reducere, fără a se aplica reducerile din prețul de referință. Echipele de control ANPC au depistat peste 1000 de produse cu abateri de preț, afișate pe site. Reprezentanții Altex au afirmat, cu ocazia discuțiilor pe acestă temă, că ei nu pot fi corecți într-o piață în care nimeni nu este.
Retailerul electroIT Altex, liderul pieței de profil din România, promova produse ca fiind la reducere de preț, fără a aplica reducerile din prețul de referință (cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării preţului redus), potrivit unui comunicat al ANPC, instituție care a analizat în data de 9 noiembrie 2021 prețurile de pe site-ul altex.ro. Aceasta în contextul în care, în perioada 28 octombrie şi 24 noiembrie 2021, retailerul organizează Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului.
Echipele de control ANPC au depistat peste 1000 de produse cu abateri de preț, afișate pe site și au amendat compania cu 50.000 lei. Mai mult, a fost propusă ca măsură complementară suspendarea activității până la încetarea practicii comerciale incorecte.
Reprezentanții Altex au afirmat, cu ocazia discuțiilor pe acestă temă, că ei nu pot fi corecți într-o piață în care nimeni nu e.
Sursă foto: altex.com