ANRE a sancționat mai mulți operatori economici, în urma reclamațiilor clienților. GRAFIC: Cum a evoluat numărul de clienți nemulțumiți și care sunt principalele probleme reclamate


Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) anunță că au fost înregistrate 27.114 de reclamații, în perioada 01.01.2022 – 31.08.2022, din care 16.016 în domeniul energiei electrice și 11.098 în domeniul gazelor naturale, potrivit unui comunicat de presă al ANRE.

Printre principali furnizori reclamați se numără Enel Energie Muntenia, Enel Energie, Speeh Hidroelectrica, Electrica Furnizare, CEZ, Engie și Restart Energy One. 

 

Printre principalele probleme reclamate au fost la facturarea energiei electrice/gaze, contractele de energie electrică/gaze naturale, procedurile de schimbarea furnizorului sau citirea contorului.

ANRE a sancționat operatorii economici cu amenzi în valoare de 21,69 milioane lei, în perioada 01.01.2022 – 31.08.2022, mai puțin față de aceeași perioadă din 2021 (36 milioane lei).

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursă foto: istockphoto.com